Kjempebra tiltak med sommer konkurransen Badlandso
Jeg håper det kommer noe tilsvarende senere også. Det er artig å bryne seg på Springsteen. Liker spesielt godt musikkbiten på konkurransene - kjempe bra.
Nå har jeg hørt gjennom lydklippene på runde 3 og her er det jommen mye bra.
Name:
Markus:D
E-Mail:
cross_markushotmial.com
Homepage:
-
Time:
07/23/2007 at 10:43am (UTC)
Message:
Sinsykt bra side!
Men jeg har et problem jeg for ikke høre musikken på Mp3/video
og for heller ikke se hva du har av Bruce Springsteen musikk
Comment:
Hei Markus.
Takk for det .
Jeg har sendt deg en mail angående hva som kan være problemet ditt.
Name:
-
E-Mail:
astrid.haenggistud.phzh.ch
Homepage:
-
Time:
06/07/2007 at 4:38pm (UTC)
Message:
Hei, hei. Endelig har jeg klart å skrive noe i gjesteboka di. Fin side! Ønsker deg ei god helg og kos deg på lang sommerferie! 8)
Name:
Coisty
E-Mail:
Trygvhomstart.no
Homepage:
-
Time:
05/30/2007 at 9:06am (UTC)
Message:
Siden begynner å se alvorlig bra ut, badlandso! Likte spesielt quiz-linken:)
Name:
Gloria
E-Mail:
brinestehotmail.com
Homepage:
-
Time:
05/19/2007 at 5:50am (UTC)
Message:
Siden blir bare bedre og bedre
Kjempe flott side, stå på!!
Name:
BTR-75
Homepage:
-
Time:
04/20/2007 at 3:33pm (UTC)
Message:
Digger Springsteen og har stor sans for denne side.
Flott med en side som oppdateres med Springsteen stoff på norsk
Name:
aph65
E-Mail:
amhjelleonline.no
Homepage:
-
Time:
04/10/2007 at 5:07am (UTC)
Message:
hei
flott side
med mykje god musikk
gla i springsteen og har mykje glede av det du har skreve i vg debatt
stå på;)
Comment:
Takk for det
Jeg kommer til å fortsette i samme stilen her som på VG-diskusjon. Både med nyheter og tett oppfølging av konserter med linker til bilder, sanger, videoer osv...
Name:
thunder
Homepage:
-
Time:
04/09/2007 at 7:07pm (UTC)
Message:
Tøff side
Jeg håper det snart kommer nyhet om ny plate med E str Band.
Kanskje du skulle ha en funksjon som sender ut nyheter til registrerte medlemmer?
Comment:
Da er "Gjesteboka" opprettet.
Her kan dere melde dere på og få tilsendt de siste nyheten på mail.
Name:
Gloria
E-Mail:
brinesteyahoo.com
Homepage:
-
Time:
04/07/2007 at 7:32pm (UTC)
Message:
Hei badlandso!!
Flott side du har laget her, flott jobbet! :)
Name:
anonym
E-Mail:
lrssenadsl.no
Homepage:
-
Time:
04/07/2007 at 3:07pm (UTC)
Message:
hei, flott side! har eit par forslag til youtube-videoer; Backstreets og Jungleland frå Hammersmith i 75 og Badlands frå Stockholm i 93;)