snakk om flaks, fikk tak i billetter til begge konsertene. Føler virkelig med dere som ikke fikk, bedre lykke neste gang :-
Name:
Hanne
E-Mail:
hanne.misterosenfjellnett.no
Homepage:
-
Time:
01/27/2009 at 9:21am (UTC)
Message:
Hei! Kom dessverre ikke gjennom i billettrushet i går, så nå er fortvilelsen og skuffelsen svært stor!! Hvis noen har 2 stk. billetter for konsertene 9 el. 10/6 til salgs, ville jeg blitt svært glad og takknemlig!! Tusen takk til Badlandso for en helt fantastisk side!
Name:
Erik
E-Mail:
eriundonline.no
Homepage:
-
Time:
01/26/2009 at 5:10pm (UTC)
Message:
Møkka dag.
to triste beskjeder på en gang.Først fikk jeg ikke tak i biletter og så ble jeg oppsagt på jobben.
Det hadde vært greit med en Springsteen konsert til sommeren.Nå blir det vel bare å kjøpe biletter til en blod pris.
Name:
Gaute Bøe
E-Mail:
gauteboeehotmail.com
Homepage:
-
Time:
01/26/2009 at 3:39pm (UTC)
Message:
Hei badlandso.
Stor skuffelse for meg idag. Jeg skulle bar he en billet, men det ble det ikke noe av. Må bar si tusen takk te de "godhjerta" folka som kjøper, bare for og selge dem for det dobbelte av prisen. Ein triste dag. Eneste oppturen er at eg har skaffa meg WOAD albumet.